Humanost na djelu – HCK, Rakuten Viber i Mediacor


24 prosinca, 2019
 / 
Featured image for “Humanost na djelu – HCK, Rakuten Viber i Mediacor”

U želji da ovo blagdansko ozračje potakne svaku osobu na činjenje dobrih djela, Hrvatski Crveni križ u suradnji s tvrtkom Rakuten Viber i Mediacor, pokreće kampanju pod nazivom „Čini dobro“. Cilj je kampanje motivirati javnost na konkretno pozitivno djelovanje kako bi se promoviralo volontiranje, humanost i socijalna uključenost.

„Želimo podsjetiti svaku osobu da može učiniti barem jedno malo dobro djelo. Pokloniti nekome osmijeh, pomoći nositi vrećicu, saslušati nekoga komu je to potrebno. Nisu potrebne velike geste, dovoljne su i one male pa da naše društvo odmah postane ljepše“, pojašnjava Robert Markt, izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa.

Kampanja će obuhvatiti „Kalendar dobrih djela“, prigodan paket Viber naljepnica, provedbu „Izazova dobrih djela“, kao i praćenje povezanih aktivnosti na društvenim mrežama.

„Kalendar dobrih djela“ sadržava prijedloge 24 dobra djela za 24 dana. Riječ je o prijedlozima koja svaka osoba vrlo jednostavno može učiniti te tako pomoći osobi u potrebi, a sebi uljepšati dan. „Kalendar dobrih djela“ bit će dostupan u novinama 24 sata 8. prosinca 2019., kao i na internetskoj stranici www.hck.hr. Usto, „Kalendar dobrih djela“ dobit će i društva Crvenoga križa diljem Hrvatske, kao i povjerenici Crvenoga križa u školama koja se žele uključiti u ovu kampanju dobrote.

U sklopu kampanje korisnicima Vibera dostupne su Viber naljepnice koje se mogu preuzeti besplatno u roku mjesec dana. Naljepnice su svojevrsni podsjetnik na činjenje dobrih djela, ali i za slanje poruka ljubavi, topline i zajedništva. Svaka osoba koja preuzme naljepnicu, postaje i član Viber zajednice u sklopu koje će korisnici moći razmjenjivati informacije, ideje i dobra djela.

Uz sve navedeno, provodit će se i „Izazov dobrih djela“ i to putem društvenih mreža, a izazovi bi se upućivali svim obrazovnim institucijama, tijelima javne vlasti, partnerima u sustavu civilne zaštite… Kanali za upućivanje izazova bit će Facebook, Twitter, Instagram i Viber zajednica.

Želja je da se i školska djeca, ako to žele, međusobno potiču na činjenje dobrih djela, a u tomu će im pomoći povjerenici Crvenih križeva u školama.

Na izazov će se odgovoriti odabirom jednog ili više dobrih djela iz Kalendara, a koja će izazvana osoba ili skupina napraviti i dokumentirati fotografijom i/ili statusom na društvenim mrežama uz odgovarajući „hashtag“.

Zahvaljujući kampanji „Čini dobro“ kao društvo imamo priliku završiti godinu u duhu dobrote, ali istodobno zajednički kreiramo atmosferu da se djela dobrote nastave i u idućoj godini.